lauantai 1. lokakuuta 2011

Temppelissä




Minun pitäisi tässä tietokoneen ääressä laatia uskonnonkoe 8-luokkalaiselle (siis yhdelle oppilaalle!) sekä historian ja biologian kokeet maahanmuuttajaoppilailleni. Sen sijaan olen viettänyt pitkän tovin selaten tietsikalle jemmattuja kuvamuistoja.


Löytyi muunmuassa ylläoleva kuva, joka on otettu Reiponkadulla sijaitsevassa Raahen Helluntaiseurakunnassa. Digikuvissa on sekin hyvä puoli, että niistä näkee, milloin ne on otettu. Tässä oli päiväys 29.11.2008 klo 14.53. Tuota kellonaikaa mä ihmettelin. Kalenterista tarkistin, että tuo on ollut lauantaipäivä. En kuitenkaan ollut merkinnyt muistivihkooni mitään Jedidot-keikkaa tuolle päivämäärä, mutta olenhan voinut unohtaa kirjoittaa muistiin. Tuskin minä millään muilla asioilla kitaran kanssa olen hellareilla vieraillut. Tieto tilaisuuden luonteesta voisi löytyä esim. Israelin Ystävien paikallisosaston toimintakertomuksesta tuolta vuodelta. Emme ole tainneet vierailla tässä temppelissä laulamassa muissa kuin Israel-tilaisuuksissa.




1 kommentti:

  1. Selvisipä tämäkin arvoitus. Kuva ei ole lainkaan paikallisesta hellarista, vaikka erehdyttävästi siltä näyttääkin, vaan Kuhmon vastaavasta.
    Eikä se ollut mikään Jedidot-keikka. Ihan omin nokkineni olin siellä laulamassa. Poliittisessa tilaisuudessa.

    VastaaPoista