maanantai 26. marraskuuta 2012

Siionin matkalauluseurat

Eilen illalla pääsin yllättäen säestyshommiin. Emeritus kirkkoherra oli pyytänyt minua kutsumaan vietnamilaisystäviäni vierailulle ja haastateltaviksi SML-seuroihin. Heitä tulikin viisi henkilöä, joista entinen oppilaani (joka edelleen puhuttelee minua opeksi...) toimi muiden tulkkina (kun he kertoivat mm. kristittyjen vaikeista oloista Vietnamissa) ja hän myös lauloi pari laulua omalla äidinkielellään eli jaraiksi. Hän soitti lauantaina ja kysyi, voisinko säestää häntä kitaralla ja voisimmeko harjoitella ennen seuroja. Niinpä hän kävi tässä meillä sunnuntai-iltapäivällä, minä olin löytänyt soinnut Jouluyö, juhlayö -lauluun ja lisäksi hänellä oli jarainkielinen nuotti Jennifer Randolphin ylistyslauluun "I extol you" - minulle aivan uusi tuttavuus, mutta pari kertaa laulun läpikäytyämme uskaltauduin senkin säestämään.
Seuraväki oli ilmeisen mielissään vietnamilaisvierailusta.

En löytänyt laulettua versiota - paitsi saksankielisen, joka kuulosti... germaaniselta - joten linkitän kitaraversion J.R:n biisistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti